Strony

wtorek, 1 stycznia 2013

Happy New Year!

Szczęśliwego nowego roku! Spełnienia marzeń, wytrwania w postanowieniach noworocznych i przede wszystkim zadowolenia z niczego i wszystkiego po trochu :)
Podsumowując ten rok, jestem bardzo zadowolona :) Było parę minusów, lecz patrząc z perspektywy czasu, nie jest tak źle :) Tak więc plusy:
+Dowiedziałam się że istnieje coś takiego jak lalka kolekcjonerska
+ Kupiłam maszynę i zaczęłam szyć
+ Założyłam bloga
+Zaczęłam projektować ciuchy
+ Dostałam tablet! Yay!
I największy plus:
+ Kupiłam Rin! Yeeey!
Więc jak dla mnie rok był udany i mam nadzieję że dla was też. Postanowienie mam jedno - nauczyć się porządnie szyć. Dorwałam książkę z wykrojami w sam raz dla młodej i mam nadzieję że będzie to motywacją :)
Do siego roku!
Pozdrawiam, Bacardi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Miło mi Cię poznać ^^
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post. Proszę, nie bój się pisać dużo i szczerze! Z zadowoleniem przyjmę wszelką krytykę, gdyż wiem, że krytykujemy jednie rzeczy które chcemy, aby były lepsze.
Dziękuję Ci za każde słowo które tu zostawiasz. Jesteś przemiłą osobą ♥