Strony

sobota, 12 stycznia 2013

Roxxi po raz drugi i tajemnicza tajemniczość

Uszyłam Roxxi bluzę z dłuugimi rękawami. Efekt oceniam na całkiem niezły, aczkolwiek moja maszyna pada i czekam na nową :]
Po odnowieniu imidżu Roxxi zaczęła mi się jeszcze bardziej podobać, a co najlepsze - już mam na nią pomysł, który będę w miarę możliwości realizować ;]
Czekam i czekam na ferie, chcę wreszcie zacząć robić domek dla Bratzów a nigdy nie mam czasu. Kupione mam większość rzeczy, teraz tylko muszę to poskładać ;] W wakacje będę próbowała się w dioramach, chcę zrobić jedną dla Rin i zobaczymy je mi wyjdzie xD
TnM, znalazłam książkę z wykrojami ubrań dla dzieci. Wykroje są do powiększenia, ale bez zmiany rozmiaru pasują na dala ^^ Przynajmniej na stocka, zobaczymy jak to będzie z obitsu.
Przestaję gadać, oto zdjęcia:




+ mój niezadowolony z fotografii pomocnik ;)
Ale pod aparat to sama się wpychała :P



 +Tajemnicza tajemniczość. Ktoś nowy, a za razem stary :] Już niedługo!


Pozdrawiam, tajemniczasta Bacardi :)

1 komentarz:

  1. Mina Felki - niezastąpiona :D
    A tak nawiasem mówiąc, to chyba wiem ktoto jest ta tajemniczasta postać xD

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi Cię poznać ^^
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post. Proszę, nie bój się pisać dużo i szczerze! Z zadowoleniem przyjmę wszelką krytykę, gdyż wiem, że krytykujemy jednie rzeczy które chcemy, aby były lepsze.
Dziękuję Ci za każde słowo które tu zostawiasz. Jesteś przemiłą osobą ♥