Strony

wtorek, 15 stycznia 2013

Poznaj...

Tak więc, jak obiecywałam przedstawiam wam tajemiczą tajemniczość  ;)
Oto.. Jade
>kliknij żeby powiększyć<

Zrobiłam jej repaint ust, zrobiłam nową fryzurę ( ma tam tyle gumy, że aż twarde jest xD) i nadałam nowy styl.
Myślę nad zmianą imienia.
Teraz o wiele bardziej mi się podoba.
Kupiłam ją głównie dla artykulacji, byłam ciekawa takiego ciałka. I siedziała smętnie na półce, czekając aż coś dla niej wymyślę.
Wszystko zmieniło się gdy szukałam nowych Bratz. I wtedy zobaczyłam Jade Xpress it . Na początku pomyślałam: Muszę ją mieć, śliczna jest! I nagle uświadomiłam sobie że moja Jade ma identyczny makijaż ( oprócz ust, które zmyła jej facetka u której poprzednio była), takie same włosy i ten sam mold. No kurcze, po co wydawać kasę na coś co mam! I zaczęłam ją zmieniać. Miała wyglądać zpełnie inaczej, ale postanowiłam spróbować innego koloru ust niż myślałam. I świetnie wyszło!
Teraz jest cudowna, mogę się na nią gapić i gapić! ;D
Więc teraz was zapraszam do gapienia ;)
Uwaga, spam :D

Tak było wcześniej:


A tak teraz:





Znalazłam idealne miejsce do fotografii, ale dla mnie cały czas zdjęcia na aparacie są za jasne, a na kompie wychodzi że są strasznie ciemne xD Postaram się poprawić ^^

Pozdrawiam, wielce uradowana Bacardi :)

1 komentarz:

Witaj! Miło mi Cię poznać ^^
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post. Proszę, nie bój się pisać dużo i szczerze! Z zadowoleniem przyjmę wszelką krytykę, gdyż wiem, że krytykujemy jednie rzeczy które chcemy, aby były lepsze.
Dziękuję Ci za każde słowo które tu zostawiasz. Jesteś przemiłą osobą ♥