Strony

sobota, 22 grudnia 2012

Prezentowo

Wczoraj nie udało się dodać, więc dodaję dziś :) Uwaga, pierwsza bluza  robiona na Rin ;] Historyjka krótka, ciąglę uczę się robić w miarę porządne zdjęcia. 
(Uwaga, podpisy znajdują się POD zdjęciem)

R: Nuudzi mi się..
B: Myślę, że mam dla ciebie zajęcie... Poczekaj chwilę...



B: Miałaś dostać na gwiazdkę, ale w końcu to już niedługo
R: Pokaż!


R: Daj, daj!


R: Orzeszku...


R: Śliczna..
B: Hej, pokaż ją z bliska!


R: Ja? Proszę:


Więc oto laleczka Rin :) Zrobiłam ją z modeliny, to była pierwsza próba, więc nie jest do końca udana. Mam zamiar zrobić takich więcej i się wyćwiczyć :]


Plus fotel robiony przeze mnie. 


Korzystałam z tutorialu powszechnie znanej MyFroggyStuff ;)


Pozdrawiam, Bacardi :)


5 komentarzy:

  1. Ale Rin ma ładną lalę:)
    Ja się od jakiegoś czasu czaję na ten fotel z MyFroggyStuff, ale póki co i tak nie miałabym gdzie go trzymać, więc dałam sobie spokój.

    Nie da się jednak ukryć, że prezentuje się bardzo efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lala jest świetna! :)) A bluza cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dzięluję za informację o tym jak zrobić fotel-puff ! Rewelacyjny tutorial. Dzięki tobie moje lale będą miały fajny domek. Pozdrawiam Di

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczę i nie wierzę ;_______________________; Mama mnie nie kocha, dlaczego ja nie mam lalek? QwQ

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi Cię poznać ^^
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post. Proszę, nie bój się pisać dużo i szczerze! Z zadowoleniem przyjmę wszelką krytykę, gdyż wiem, że krytykujemy jednie rzeczy które chcemy, aby były lepsze.
Dziękuję Ci za każde słowo które tu zostawiasz. Jesteś przemiłą osobą ♥