Strony

czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki?


Hej, tym razem to ja, Rin :)
Capnęłam Bacardi telefon, bo muszę się poskarżyć. Od tygodnia siedzę na półce! Żadnych ciuszków, rzeczy, nic! A na deskorolkę już chyba z miesiąc czekam >foch<
Bacci cały czas mówi że musi chodzić do jakiejś szkoły i ma konkursy i przez to nie ma czasu. Jakby nie mogła zabrać mnie ze sobą, przecież jestem grzeczniutka, prawda?
No cóż, na zdjęcia pewnie jeszcze poczekacie, ale już dziś dam wam serduszko, tak na walentynki. O, proszę:
>jakość zeżarta przez telefon. Smacznego!<




2 komentarze:

  1. Dziękujemy ślicznie za serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Liebster Award :D
    http://uszatapullip.blogspot.com/2013/02/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi Cię poznać ^^
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post. Proszę, nie bój się pisać dużo i szczerze! Z zadowoleniem przyjmę wszelką krytykę, gdyż wiem, że krytykujemy jednie rzeczy które chcemy, aby były lepsze.
Dziękuję Ci za każde słowo które tu zostawiasz. Jesteś przemiłą osobą ♥