Strony

czwartek, 21 lutego 2013

Się naszyłam :)

No dobra, uszyłam sukienkę i skarpety xD
Ale wszystko ręcznie. Jestem z siebie dumna ^^
Może nie wyszło najlepiej, ale i ta baaardzo mi się podoba ^^
Więc przechodzę do chwalenia się :P



Zbliżenie na skarpety...



... i na sukienkę:


I parę fotek ^^







W tle widzicie moją jakże czystą ławę xD
Nie no, ona serio jest w miarę czysta bo przez tydzień jej nie używałam xD

Choruję dalej bez zmian ;)

Pozdrawiam, kaszląca Bacardi ;)

PeeS. Nowe pozycje na wishliście!
Muszę mieć przynajmniej dwie z nich, kto zgadnie które? :D

PePeeS. Założyłam konto na DeviantArt-cie. Zobaczymy czy to mnie zmotywuje do rysowania :P

PePePeeS. Żeby nie było że nie dałam w poście: zapraszam do zakładki "biorę udział w..." gdzie są wszystkie candy/konursy/rozdania/itp. Koniec reklamy.

6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na ten suwak w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratuluję wszycia tego zamka, ja zabrałam się do tego dopiero niedawno ;) Jeśli chodzi o szycie to polecam po prostu cały czas praktykowac i praktykowac, jak najwięcej się da :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Staram się szyć więcej, ale czasu brak :c

      Usuń

Witaj! Miło mi Cię poznać ^^
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post. Proszę, nie bój się pisać dużo i szczerze! Z zadowoleniem przyjmę wszelką krytykę, gdyż wiem, że krytykujemy jednie rzeczy które chcemy, aby były lepsze.
Dziękuję Ci za każde słowo które tu zostawiasz. Jesteś przemiłą osobą ♥