Strony

piątek, 8 lutego 2013

Murzasichle part II

No więc wreszcie wyściubiłam nos za drzwi uzbrojona w aparat :D Jak szłam po śniegu to zapadałam się  do połowy ud, ale dałam radę xD Tak więc parę zdjęć, proszę bardzo:


R Zapadam się!
>nie no, żartuję, nie wsadziłabym jej tak :P<










Zdjęcia mało kreatywne bo:
1. Zimno. Ziimno. ZIMNO było! :P
2. Słońce raziło prosto w oczy i nic nie było widać xD

Dodatkowo very short story ;)

R: To idziemy na ten korytarz?
B: Nie rozumiesz, tam są Straszni Sąsiedzi! O.O


R: Ech ci ludzie...

Ale na chwilę wyszłyśmy i zdążyłam cyknąć dosłownie dwie fotki xD Pozostała jest z pokoju :)




R:>foch<

Za dużo różowego... wygląda jakby miała rude włosy xD

I żem była w Zakopcu :) Na Krupówkach wyczaiłam takie fajne znaczki, świetnie wyglądają na bluzach dla lalki! Ja wzięłam pandy, ale były też kotki i cukierasy i wieeele innych :)


A w sklepiku plastycznym dostałam takie super wstążeczki:


Mam też malutkie guziczki i wreszcie! manekina do rysowania ;) Znaczy się nie po nim się rysuje tylko z niego się jakby ściąga miarę (chyba wszyscy wiedzą o co chodzi xD)
O coś takiego: 


tego większego mam :)
(ale mój wydaje się być inny... tak! Ma inny korpus, ręce i stopy. Powiedzmy że mam takiego mniej więcej jak ten :D)
 Jak na dziś to wszystko :)
Pozdrawiam, zapandzona Bacardi :)

6 komentarzy:

  1. Widzę, że mimo dużej ilości śniegu dobrze się bawicie- to świetnie :)))
    Wstążeczki śliczne- lubię kropeczki , na pewno się przydadzą :)
    Pozdrowienia od Riny ;) U nas też zima w natarciu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam czerwoną w białe kropki to się rozpędziłam i wykupiłam większość kolorów xD przydadzą się, przydadzą, ślicznie wyglądają jako dodatek do bluzki bez nadruków :)
      Rin również pozdrawia :) Zima w natarciu to świetna okazja do porobienia zdjęć bo wszędzie czyściutko jest :)

      Usuń
  2. Świetne wstążeczki!!
    Ależ zazdroszczę Ci tych ferii.. Mnie się co prawda właśnie zaczął weekend, ale i tak w szkole jestem już od dwóch tygodni. Ech :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ^^ dzięki :)
      Ja właśnie wracam do szkoły i to po pół roku nauczania indywidualnego. Nie wiem jak to będzie xD

      Usuń
  3. Cudne wstążeczki :D
    Uwielbiam twoją Rin ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi Cię poznać ^^
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post. Proszę, nie bój się pisać dużo i szczerze! Z zadowoleniem przyjmę wszelką krytykę, gdyż wiem, że krytykujemy jednie rzeczy które chcemy, aby były lepsze.
Dziękuję Ci za każde słowo które tu zostawiasz. Jesteś przemiłą osobą ♥