Strony

piątek, 6 grudnia 2013

A rok temu...

Dzisiejsze zdjęcia zupełnie nie nadają się do pokazania (a mówili, nie rób przy sztucznym świetle to nie wierzyłam xD), ale uznałam że ten wpis muszę dodać. Koniecznie. Dziś. ;D
Bo tak właściwie to dziś...




Drogi pamiętniczku! Dziś mija rok, odkąd pojawiłam się w Zakątku Bacardie. Od tamtej pory wiele się zmieniło...


To jedno z moich pierwszych zdjęć jakie pojawiło się w Galerii. Bacardie miała o aparatach wiedzę jeszcze mniejszą niż teraz, a pozowanie nie wychodziło mi najlepiej >-<


Tutaj już zaszły zmiany - mam wyprostowany wig! To jeszcze nie był szczyt szyku, ale wyglądałam już lepiej.


I wreszcie dostałam obitsu! Woohoo!




I dostałam nowy wig ^^ >Ja i tak uważam że w tych jasnych była urocza ^^<


Zwiedzałam najdalsze zakątki świata...


Odkryłam smak skittlesów...


A tu Bacci wreszcie ma lustrzankę i nawet trochę ogarnęła programy graficzne...


A już całkiem niedawno... Przybyła Mira!

Co wiązało się z moim nowym wigiem i nie powiem żebym była niezadowolona


A teraz... Hm?
Happy birthday to you..


Happy birthday to you...


Happy birthday to Rinnie...


Happy birthday to you!



Tak, tak, minął już rok ^^  Dużo się działo, wiele się zmieniło, ale chyba mogę zaliczyć go na plus ^^
A ty, jak oceniasz zmiany Rin po roku? :3

Pozdrawiam, Bacardie :)



12 komentarzy:

  1. Jejciu, Rin jest urocza!
    ~Niezalogowana Nori

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, taka urocza ;w;
    Wszystkiego naj, Rinnie :33

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj, naj :) Niesamowita przemiana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza :) Najlepszego Rin!

    OdpowiedzUsuń
  5. rozwinęłaś skrzydła przez ten rok :) Wszystkiego najlepszego dla Solenizantki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie przeszłyście niesamowitą przemianę :) Gratuluję :)))
    My też w grudniu obchodzimy pierwszą rocznice bloga. Rin była także moja pierwszą lalką :)
    Twoja Rin wygląda pięknie w nowych wigach, ale w wyprostowanych włoskach jest także urocza.
    Proszę zdradź mi jak je wyprostowałaś ? Chętnie zafunduje taką kurację swojej Rinie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^
      Włosy prostowałam według tutorialu Rudej Myszy:
      http://ruda-mysz.blogspot.com/2011/03/ratunek-dla-lalkowych-wosow.html
      Ja również pozdrawiam ^^

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź, zaraz zaglądam :)

      Usuń
  7. jakie śliczne laleczki, piękne ubranka, uwielbiam krótkie fryzurki i strasznie zazdroszczę mini pisaczka, nie wiem gdzie takie dostać. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego Rin! I wytrwałości dla twojej właścicielki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia i wszystkiego najlepszego Rin :***

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi Cię poznać ^^
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post. Proszę, nie bój się pisać dużo i szczerze! Z zadowoleniem przyjmę wszelką krytykę, gdyż wiem, że krytykujemy jednie rzeczy które chcemy, aby były lepsze.
Dziękuję Ci za każde słowo które tu zostawiasz. Jesteś przemiłą osobą ♥