Strony

piątek, 30 listopada 2012

Sesja wczesnojesienna ;)

Dziś było mokro. I ogólnie chłodniej niż wczoraj. Kurier przyszedł ale okazało się że przyniósł prezent dla siostrzeńca. Ych, nie wiem jak przetrwam ten weekend xD
Na szczęście jest już wolne! Wreszcie będę mogła porysować i może coś uszyję? ;) ?Ostatnio wciągnęłam się w projektowanie ciuchów i to pochłania mnie bez reszty :)
Nagadałam się to teraz mogę pokazywać :P
Mam dla was sesję Jade, jeszcze z początku września. Prezentuje ona na niej moją pierwszą udaną sukienkę ;) 







-Ciągle tylko zdjęcia na kamieniach, wysil się trochę!
-Jak potrafisz znaleźć lepsze miejsce to mi pokaż!


-O, tu jest idealnie!



-Nie widzisz że się opalam?


Ostatnia biedronka też się załapała ;)


-A oto są winogrona
xD






Na parę fotek załapała się też Roxxi, ale to  innym razem :)
Jak się wam podobało?
Pozdrawiam, Bacardi :)

PeeS.
Moja rosyjka - Messi :D
W tej chwili siedzi na regale i warczy jak tylko ktoś się zbliży :P



PePeeS.
100 wejść! Jupi! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Miło mi Cię poznać ^^
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post. Proszę, nie bój się pisać dużo i szczerze! Z zadowoleniem przyjmę wszelką krytykę, gdyż wiem, że krytykujemy jednie rzeczy które chcemy, aby były lepsze.
Dziękuję Ci za każde słowo które tu zostawiasz. Jesteś przemiłą osobą ♥