Strony

wtorek, 19 lutego 2013

Liebster Award ♥

Post sponsorowany przez Reginę Jabłonowską, która kompletnie mnie zaskoczyła i nominowała do Liebster Award :) A więc:


1.Ile masz lat?

15 skończyłam w grudniu :)

2. Jaki tytuł ma twoja ulubiona książka?

Mmmm... a mogą być dwie?
"Kosiarz" i "Niuch" Terrego Prattchetta

3. Jaką lalkę chciałabyś najbardziej mieć?

Dal Chibi Risa. Pełnowymiarową. Taka cudowna, a nieosiągalna :c

4. Jaki masz kolor oczu?

Trudne pytanie xD To połączenie brązu, szarego i niebieskiego :D 

5. Jaki jest twój ulubiony rodzaj muzyki?

Raczej rock. Czasem słucham też hard rocka albo metalu :)

6. Ulubiony kolor/kolory?

Duużo tego xD Tak najbardziej to bordo i wszelkie odcienie pasteli. Prócz błękitu :P

7. Czy lubisz byule?

Zależy jakie. Raczej mnie nie zachwycają, nie podoba mi się ich rybi wyraz twarzy :)

8.Jakie jest twoje najskrytsze marzenie (nie lalkowe)?

Zostać projektantką mody :3

9.Jakie zwierzę domowe lubisz najbardziej?

Koooty! :D

10.Twoja ulubiona pora roku?

Pff... Każdą porę lubię na swój sposób :)

11.Jakie jest twoje ulubione zajęcie?

Rysowanie, czytanie i szycie :) Nie potrafię wyszczególnić jednej, to zależy od nastroju :)

Kogo nominuję? Ciebie!
Nie mam pojęcia kogo mogę nominować, więc jeśli chcesz, czuj się nominowany :)

Moje pytania (o ile w ogóle ktoś na nie odpowie...)

1. Czym się interesujesz poza lalkami?
2. Potrafisz narysować konia? :D
3. Czego teraz słuchasz?
4. Jaką książkę którą przeczytałaś cenisz najbardziej?
5. Który z Pullipów/Dali jest twoim ulubionym?
6. Dlaczego akurat lalki a nie np. rzeźbienie z gliny czy szycie misiaków?
7. Czy masz shimeji? :D
8. Bez czego nie ruszysz się z domu?
9. Jaki jest twój ulubiony dodatek?
10.  Ulubiona pora dnia?
11. Prawy czy lewy twixx? :D

Pytania bardzo ęteligętnę, bom mnie wena naszła jedynie na rysunki :D To wena musi być, nie wen, bo zmienne toto strasznie :P
Możecie odpowiedzieć w komentarzu, zrobić wpis na blogu czy jak wam się chce :) Tylko napiszcie w komentarzu jak posyłacie dalej :)

Grell łazi mi po ekranie i przeszkadza, nic po prostu nie mogę zrobić, bo co klikam to on tam jest xD Seba od godziny siedzi w rogu ekranu i głaszcze kota (kitty! :3) A Ciela nie mam :( Nie mogłam znaleźć fajnego. Nie, nie zwariowałam :P Ściągnęłam sobie shimeji i wpadłam po uszy :D

Dobrze obrazuje to ten komiks :)


Autorstwa psycochick z Da

>Lokiego też mam. Mvahahah :3<

A ja choruję :( Moja maszyna też :/ Znalazłam fajne wykroje, będę próbowała szyć ręcznie, ale co z tego wyjdzie, to nie wiem.
No więc...

Pozdrawiam, chorująca Bacardi :)

3 komentarze:

  1. Ja też w przyszłości chcę zostać projektantką mody :D
    Dzięki za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło jest dowiedzieć się czegoś o tobie .3. Na pewno za niedługo odpowiem na twoje pytania ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapłaciłam za swoje lenistwo XD. O 01:30 przeglądałam twojego bloga, oczywiście zapomniałam ,że rano słuchałam muzyki na 100% dzwięku. Więc wszyscy w domu śpią a ja chciałam skopiować nazwę Dala Chibi Risa. No i tu nagle dzwięk kocura na pełne głośniki. ZAWAŁ O__o.
    Pozdrawiam, teraz mam nauczkę i wiem jakim jestem leniem :D.

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi Cię poznać ^^
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post. Proszę, nie bój się pisać dużo i szczerze! Z zadowoleniem przyjmę wszelką krytykę, gdyż wiem, że krytykujemy jednie rzeczy które chcemy, aby były lepsze.
Dziękuję Ci za każde słowo które tu zostawiasz. Jesteś przemiłą osobą ♥