Strony

niedziela, 16 grudnia 2012

Trochę światełek + nowa kiecka Yasmin

Święta idą! (Jakby jeszcze ktoś tego nie wiedział xD) Ostatnio ozdabiałam pokój świątecznie i pod rękę wpadły mi lampki. No i musiałam zrobić wpis lampkowy, jakżeby nie :]
Przypomniało mi się że nie pokazywałam jeszcze nowej yasminowej kiecki ;) Uważam że wyszła mi nadspodziewanie dobrze i całkiem nieźle się prezentuje :D Futerko też szyłam  sama, fajnie wygląda, ale strasznie ogranicza ruchy ;/



+ takie, na których lepiej widać kieckę :p



Rin jest w trakcie odszczurzania włosów. Ma po prostu koszmarnego wiga! Ale teraz, po "zabiegach" ;D, podoba mi się jeszcze bardziej, wygląda na starszą ;) Siedzi teraz na nowym fotelu i zajada czekoladki :P
W następnym wpisie będzie mnóstwo spamu zdjęciowego, więc już się szykujcie :D
Pozdrawiam, Bacardi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Miło mi Cię poznać ^^
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post. Proszę, nie bój się pisać dużo i szczerze! Z zadowoleniem przyjmę wszelką krytykę, gdyż wiem, że krytykujemy jednie rzeczy które chcemy, aby były lepsze.
Dziękuję Ci za każde słowo które tu zostawiasz. Jesteś przemiłą osobą ♥